Dag 8 - 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu Dag 8 - 14 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu

Dag 8 - 14

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg Jochem

14 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Verdraaid, ik zou zweren dat ik eerder deze week een nieuwe update had geplaatst, maar die is of verdwenen of ik heb alleen foto's erop gegooid... Maakt ook niet uit, dan doe ik het nog wel een keer...

Zondag werd het nieuwe rooster bekend en bleek dat ik maandag en vrijdagavond tot en met zondag vrij ben. Dus hoef ik deze week maar 4 keer te werken, 3 avonden en 1 keer overdag. Dat is dus goed te overzien. Deze week de avonddiensten alleen draaien, maar dat ging allemaal prima! Het was zowaar zelfs druk 1 avond...

Verder deze week niet zo gek veel bijzondere dingen gedaan. Alleen naar de walmart geweest, wat op zich een avontuur is. Voor de mensen die niet weten wat Walmart is, Walmart is een Amerikaanse supermarktketen, hun winkels zijn vergelijkbaar met de Franse supermarchés alleen dan nog groter. Bij een Walmart kun je alles kopen wat je nodig bent, van kaas tot auto's van lucifers tot geweren. Het is hier blijkbaar normaal om tijdens je boodschappen ook de optie te hebben om geweren te kopen. Het Dinis een vreemd gezicht in een supermarkt, en er ik ben zo vrij geweest om er wat foto's van te nemen. foto's staan allemaal onder het 2de verhaal op deze site.

Dinsdag, woensdag en donderdag moest ik 's avonds werken, en overdag was het nog steeds te warm om heel actief te zijn, hoewel het wel minder warm wordt, maar het is nog steeds moeilijk vol te houden in de zon, dus speelt mijn leven zich af in de schaduw( of airco).

Vrijdag moest ik voor het eerst een middag dienst doen, en dat was tevens mijn laatste dienst van de week. Het scheelt dat ik straks alle diensten kan doen zodat daar wat meer variatie in komt.

Vrijdagavond gingen we met een club mensen richting oud Las Vegas (fremont street). Dit is waar Las Vegas ooit begon, en tegenwoordig hebben ze daar het grootste tv scherm van de wereld, het hele plafond is een grote tv. Verder waren er paar bandjes die live optreden en verschillende straat artiesten. Van een man gekleed als showgirl tot de grote zwarte man uit The Green Mile.

Op zaterdag gingen we weer naar het zelfde zwembad als vorige week, die van het Monte Carlo casino. Enige verschil was het aantal mensen, vorige week waren we met 15 en nu waren met meer dan twee keer zoveel. Dus zaten we met ongeveer 30 man (misschien meer) in een busje voor 12 personen. Dus de hele bus zat knetter vol. Dit was leuk om een keer mee te maken maar niet iets om elke week te doen. 's Avonds vertrok de limo weer naar de club, maar ik had niet heel veel zin in de club, dus zat ik met 3 anderen aan de bar in het Luxor casino, gratis te drinken.

En dat brengt mij alweer tot vandaag, heb voor vandaag niet zoveel plannen, alleen is het tijd om de was te gaan doen, dus daar kijk ik naar uit! Tot de volgende keer

• 14 September 2014 - 21:49

Anja D:

Hoi Jochem,
    Mooi dat je t zo naar je zin hebt! Ik ben benieuwd wat je werk inhoudt, kun je daar wat over vertellen?

• 17 September 2014 - 22:40

Job Oldegbers: