Dag 3, 4, 5, 6, 7 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu Dag 3, 4, 5, 6, 7 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu

Dag 3, 4, 5, 6, 7

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg Jochem

08 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Deze week had ik maar 1 vrije avond, de rest van de avonden moest ik werken. Het werk is leuk om te doen, en niet al te ingewikkeld. Zeker 's avonds omdat het dan niet zo heel erg druk is. Het nadeel is dat het niet mogelijk is om mee te gaan met de activiteit van die avond. Maar tegen de tijd dat ik klaar ben met werken zijn er altijd nog wel mensen die aan de tafel zitten, dus het is nooit saai.

Door het vele werken en de hitte gebeurt er overdag niet zo gek veel, het is gewoon simpel weg te warm om iets te ondernemen. Wat dus ook betekend dat ik niet zo gek veel te vertellen heb over de middagen. Daarentegen is er 's avonds altijd wat te doen.

Toen ik dinsdagavond klaar was met werken, hadden een aantal mensen op mij gewacht, en namen mij mee naar ceasars palace. Helaas hadden ze de hele avond aan de tafel gezeten, met als gevolg dat de reis maar langzaam vorderde. Nu is de strip ongeveer anderhalf uur lopen, maar na 3 uur lopen, met pauze bij de 7/11, random bank en de mac besloten we maar een taxi te nemen. Tegen vieren waren we eindelijk bij ceasars palace. Ergens in een soort lobby/restaurantachtig gedeelte ontmoeten we een vriend van een van de Duitse vrienden(lekker ingewikkeld) en konden we gratis drinken en eten. Het enige dat we hoefden te doen was fooi geven aan de ober, en we konden eten en drinken wat we wouden, zoveel we wouden. dit was een lange nacht/ochtend, dus woensdag was een rustigere nacht.

Donderdag en vrijdag waren ook rustige dagen omdat een groot deel van de mensen met wie ik optrok, vertrokken waren. Maar goede nachtrust is belangrijk dus dat was niet echt een probleem, en in de eerste week al ontzettend veel gelachen en lol gehad met mensen van over de hele wereld. Dus ga ik nu even een reclame praatje houden voor hostels, het zoveel leuker dan een hotel, omdat in hotels iedereen in het algemeen bij zijn eigen groepje blijft en niet echt heel sociaal zijn naar andere mensen toe, deels omdat ze genoeg hebben aan hun eigen groepje. Maar in een hostel het is zo ontzettend makkelijk om contact te maken met mensen. Okee, okee, ik ga wel weer verder met het verslaan van mijn dagen.

Zaterdag was dus mijn vrije dag, en wat ga je doen op je vrije dag in Las Vegas? uiteraard zwemmen! Helaas heeft het hostel geen zwembad, maar daar tegenover staat dat het vrij makkelijk is om de zwembaden van de casino's in te komen. Dus gingen we met een groep van ongeveer 15 mensen naar het monte carlo hotel/casino, en glipten in het zwembad. Na een beetje ronddobberen, deden we met een aantal mensen mee met beachvolleybal. Lekker duiken in het zand:)

Zaterdagavond gingen we met mensen van het hostel naar de club in een limo!! De club waar we naar toe gingen was LAX, en de limo was paars( foto's volgen nog!!!) het was een leuke avond, maar tegen 2 uur begon de club een beetje leeg te raken dus gingen we maar terug naar het hostel. Want zondag moest ik weer vroeg op.

Zondag, beetje rond gehangen bij de tafel en binnen films gekeken. owja, heb ook mijn eerste amerikaanse lunch gehad, bij denny's verder moest ik 's avonds weer werken, de eerste keer helemaal alleen, het ging zowaar goed.

okee ik ben weer up to date, veel plezier met lezen!!! en 1 dingetje nog, terwijl ik dit aan het typen ben, REGENT HET BUITEN!! HET REGENT HIER GEWOON!!! en daardoor is de temperatuur een stuk aangenamer. Okee dat was het voor nu

Aju paraplu

• 14 September 2014 - 19:18

Anja:

He die Jochem! Erg leuk dit zeg! Klinkt alsof je een leuke plek getroffen hebt! Enjoy!! En tot laterrrrr!!!!