Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jochem Dijkslag - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Jochem

Blijf op de hoogte en volg Jochem

02 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een korte nacht, begon de reis om 6 uur richting schiphol. Bij aankomst kreeg ik al de eerste verrassing van de dag. Daar waren ineens uit het niets Jasper, Rick, Lange, Kars en Rob. Jongens geweldige verrassing, en donders mooi om zo nog afscheid te nemen.

Iets later dan eigenlijk de bedoeling was vertrok het vliegtuig richting Atlanta waar het vliegtuig landde. Toen de wielen de grond raakte had ik iets minder dan 2 uur om mijn andere vlucht te halen. Door de zware controles en de lange rijen bij de douane haalde ik de vlucht maar net. Ik moet zeggen dat het lange afstand vliegen een vreemde ervaring is. Voor je gevoel staat de tijd stil en gebeurt er niks. Maar ondertussen had ik een dag waarop het 3 keer 20.00 uur was.

Na een reis van ongeveer 15 uur was ik dan eindelijk in Las Vegas. Na een korte taxi rit was ik bij het hostel. Waar ik een korte rondleiding kreeg van één van de staf leden. Ik kreeg een bed in een kamer met 11 anderen, dag privacy.

Er werd mij ook verteld dat ik de volgende morgen om half 9 de eerste training zou krijgen. De rest van de avond heb ik aan de grote picknick tafel gezeten en ging op tijd naar bed omdat zo'n lange reis er toch best wel inhakt.

Dat was de eerste dag.

De tweede dag begon zoals gezegd al vroeg. om half 9 begon de training. Na een lange dag van documenten lezen en daar vragen over beantwoorden. na de training was er een maaltijd voor $3 in het hostel. Het was een geweldige maaltijd. Daarna waren er een hele groep mensen aan de grote picknick tafel waar een paar biertjes werden gedronken. Rond half 10 ging er een tour naar de strip.

Eerst gingen we naar een casino waar ze bier voor $1 hadden. Daarna gingen we naar een soort open lucht club. Het was een leuke avond, geen idee hoe laat ik weer terug was. Maar het was een leuke en geslaagde avond.

Zo dat waren de eerste twee dagen in een vogel vlucht. Binnenkort komt er meer!

Aju Paraplu

• 08 September 2014 - 14:24

Gerard Nederveen:

Hé Jochem! Mooi te horen dat de reis goed is gegaan. Blijft toch altijd een hele onderneming. We hopen je via deze website te volgen. Heb het goed! En stuur maar een paar van die $1 biertjes hierheen. Alhoewel: komend weekend hier in Dalfsen bierproeverij, dus genoeg te genieten :-) Heb het goed!